はるのリコーダーピロピロ録

とあるリコーダー吹きの活動記録

新たなる旅立ち

咲いた~咲いた~チューリップの花が♬*゜(桜も綺麗ですよね)

春が季節の中で1番大好きです。

卒業+就職おめでとうございます!だけど別れが辛くて寂しくて昨日まで鼻水と涙のオンパレードでした...。加えて締切間近の書類に追われ書くタイミング無かったでした∑(゚д゚;)

3.18に大学を卒業しました。とても充実した4年間でした。不器用で大変未熟な私は皆さんに迷惑ばかりかけていたかと…。

就職活動なんて全くしなかった私は今日からは、暫くアルバイト生活です。高等遊民なってみたいなぁ(´q`*)

運に恵まれているようで、長年の夢のスタートラインに立つことが出来そうです。

至らない所だらけの私は大変出会いに恵まれていることに改めて感謝です...。このチャンスを大事にしたいです。

秋から異国の地で大学院生になります(まだ準備中ですが・・・)

今更なのですが、大学生のとき英語の勉強しないで楽譜ばっかり読んでたことを少し後悔しました。だけど沢山貴重な体験をさせて頂きました。私がここまで来れたのは皆様のおかげです。本当にありがとうございました。

あんまり長く書くスキルはないので今日はここまで!

【New Voyage】

The tulips are in bloom in the flower bed. Spring is the season I like the best!

But, I was crying the whole time up to even yesterday because I was sad.

Congratulations on your graduation! And, I'm glad you have got a job!

Moreover I was chased on the deadline of documents. So, I missed the timing to wrote it.

I graduated from the International University of Kagoshima faculty of Intercultural Studies department of music on 18th March. That was a very fulfilling 4 years.

I'm an awkward and inexperienced youth. I'm sorry to cause you inconvenience. I did not do job hunting at all. I am a part-timer from today. I want to become educated idlers.I think that I'm a man with a destiny. My long cherished dream finally came true.

I am going to become a graduate student in the foreign country from this autumn. Now, I didn't study English at university life. I regretted it a little. On the other hand, I performed a lot of works. And I heard a lot of musical performance and thought they were lovely. I was able to have a precious experience. It is thanks to everyone that I was able to come this far. Thank you very much.