はるのリコーダーピロピロ録

とあるリコーダー吹きの活動記録

インターネット...やっと繋がったよ(再)

15591289_1136377666482494_3971097110180071093_o.jpg

 

昨日から学校にクリスマスツリーが登場しました✨(若干ボケてるのは嬉しさのあまりということで💦)

 

それに重ねて非常に嬉しい1日でした。やっと安定したインターネットを得たのです(´;ω;`)ウゥゥ。

 

気付くと2か月自宅で音信不通状態でしたから、仕事に集中できませんでした。

 

その間、多くの人が困り果てている私を助けてくれました。

 

だから私はそのことでとても嬉しいのです。関わって下さった方に改めて感謝申し上げます。

 

今日から、脱引きこもりというわけでクリスマスマーケット見に行きます!

 

A Christmas tree appeared in my school. Yesterday was a really happy day for me. I finally got a stable internet connection. It comes after not getting any for two months...Lately, I couldn't concentrate on my work. Meanwhile, I had many people help me. That's why I'm so glad. Thank you for ... with thanks to everybody who cooperated. From today on, I intend to go outside to see the Christmas market.