はるのリコーダーピロピロ録

とあるリコーダー吹きの活動記録

原点回帰

13116476_968155529971376_2119806755318084901_o.jpg

楽しい時間というのはあっと言う間に過ぎていくもので、私の留学生活は毎日が大変貴重な時間です。音楽だけでなく様々なことをこの期間中に経験したいと考えております。今週末、リコーダーコンテストに行ってきました。参加者らの名演奏にうっとり聞き惚れてしまうのと同時に、私は自分が彼らと同じ年齢だった頃を思い出しました。彼らのような卓越した知識や技術は持ち合わせておりませんが、好きって気持ちだけは同じくらいあります。私はここでの経験が自分の将来に非常に役に立つと確信しております。素晴らしい時間をありがとう!

【Go back to basics】

Time flies when I'm having fun. My study abroad life is a priceless time to me. I'd like to experience a variety of things. This weekend, I went to listen to the recorder competition. At the same time, I remember the past. I don't have the prominent knowledge and technique like them. I may not have the skills, but I have the passion. I'm absolutely confident that here's experience will be practical in the future.Thank you for the brilliant time!